Property Management / Construction Services / Monitorizare
Servicii:
Beneficii:
Elemente cheie:
- Help Desk – punct unic de contact
- Servicii integrate de administrare, inclusiv citire contoare
- Servicii de pază
- Servicii de relocare
- Mentenanta preventiva și corectiva
- Servicii de corespondență
- Managementul proprietăților / clădirilor
Beneficii:
- acoperire servicii 24/7/365
- personal calificat cu abilități de comunicare
- rapoarte elaborate în funcție de cerințele specifice ale clienților
- comunicații multicanal (internet, telefon, email, sms)
Elemente cheie:
- Informare privind eventualele probleme de garanție, sprijinirea clientului pe perioada de garanție si pe perioada recepției clădirii;
- Planificarea, organizarea și coordonarea activităților de întreținere și exploatare;
- Întocmirea de rapoarte privind clădirea, costurile, consumurile și propunerea de soluții operaționale pentru reducerea costului;
- Managementul închirierii și menținerea legăturii cu locatarii;
- Rapoarte periodice către proprietar cu privire la toate activitățile de administrare, operare și întreținere, gestionarea evidentelor tehnice;
- Calculul cheltuielilor de consum pentru servicii pe fiecare chiriaș in parte;
- Building Management System (BMS): scenarii, actualizare, upgrade;
- Plan de management și reducere a consumului de energie; intervenție în caz de defecțiune; înlocuire piese de schimb și consumabile. Servicii de întreținere tehnică: întreținere preventivă, predictivă și corectivă;
- Prezență permanentă în clădire, remedierea oricăror defecte apărute;
- Monitorizarea permanentă a tuturor sistemelor tehnice;
- Inginer de serviciu care primește toate cererile chiriașilor cu privire la comenzi de lucru suplimentare, reclamații, servicii sau informații;
- Coordonarea activităților de întreținere, curățenie, securitate și alte servicii administrative;
- Controlul realizării revizuirilor legale conform legislației în vigoare;
- Managementulsubcontractanților și furnizorilor;
- Verificări periodice ale stării clădirii și propuneri de măsuri pentru rezolvarea problemelor apărute în timpul funcționării clădirii, proceduri, verificări, reparații;
- Optimizarea amenajării spațiului, managementul proiectelor;
- Realizarea planului de întreținere preventivă, control și pregătire pentru situații de urgență;
- Controlul contractelor de închiriere, emiterea facturilor către chiriași și încasarea plăților;
- Sugestii pentru îmbunătățirea performanței clădirii.